Whitepaper: In 7 stappen naar een optimale digitale werkplek

De taak van de computer op het bureau wordt overgenomen door laptops, tablets, smartphones en smartwatches zijn de eerste chatbots ook al in gebruik. Dat heeft gevolgen voor de productiviteit, informatiedeling en beveiliging van bedrijven. Werken gaat efficiënter, iedereen beschikt over actuele informatie, maar het betekent ook dat bedrijfsinformatie breder beschikbaar komt, wat weer gevolgen heeft voor de beveiliging.

Een organisatie staat daardoor continu voor de uitdaging om mee te bewegen met de ontwikkelingen en de nieuwe technologieën in te passen in bestaande systemen en processen.

Hoe zorg je ervoor dat alle betrokkenen snel, makkelijk en veilig informatie kunnen delen, aanvullen en aanpassen op iedere locatie en via elk apparaat?

Het inrichten van een veilige en goed toegankelijke digitale werkplek met de nieuwste technologieën van Microsoft Office 365 maakt optimaal samenwerken mogelijk.

Het vraagt 7 stappen die we beschrijven in ons whitepaper. Download het whitepaper nu.

Scroll naar top