Een lach voor onze klanten!

Auteur
Kelly Westra
Datum
21 juni 2022
Functie
Content Marketeer
Inhoudsopgave

Ik knipper met mijn ogen en ik ben anderhalf jaar in dienst bij I-Experts. Ergens midden in coronatijd stapte ik met gepaste afstand en een mondkapje voor, het kantoor binnen voor mijn sollicitatiegesprek. We hadden een klik, ik kon beginnen. 

Als officemanager lag er voor mij een breed takenpakket klaar om de club naar het volgende level te brengen. Ook de volledige organisatie van onze maandelijkse kantoordagen, kwam onder mijn hoede. Teamdagen waarbij iedereen samen komt en waar we kennis, sportiviteit en plezier met elkaar beleven. Verras ze maar! 

Kantoordagen​

Ik ben ervan overtuigd dat je met het neerzetten van een prettige bedrijfscultuur, de samenwerking en het werkplezier stimuleert. De maandelijkse I-Experts kantoordagen -onder werktijd– zie ik dan ook als olie voor onze bedrijfsmotor. Deze smeert aan alle kanten tussen collega’s, kennis, plezier en groei. Tijdens het maken van deze herinneringen bouwen we ongemerkt aan een stevige, solide fundering van ons bedrijf.  

Er ontstaat een hechte club collega’s. Vorig jaar nog met een man of zeventien, nu al richting dertig. Maar nog steeds de charme van een team fijne mensen die allemaal dezelfde kant op kijken, met de neuzen vooruit, bereid om elkaar te helpen en altijd met de schouders er onder. 

Nuchter, samenwerken, innovatief en plezier maken! Dat zijn slechts een paar kenmerken uit ons groene I-Experts DNA. 

Manons bucketlist ​

Enige tijd geleden sprak ik met wat collega’s over de toffe events die de afgelopen tijd hebben plaats gevonden. Eén van hen zei toen; ”Manon, ik weet het niet hoor, maar volgens mij ben jij jouw eigen bucketlist aan het verzilveren tijdens de kantoordagen van I-Experts!” Ik begon echt heel hard te lachen. Maar feitelijk heeft hij gelijk!  

Zo stond ik laatst tijdens een I-Experts kantoordag op de waterski’s bij Burnside Cablepark. Ik beleefde daar een waanzinnige middag op het water. De adrenaline gierde door mijn lijf toen ik mijn tweede volle ronde op de waterski’s had gemaakt. Een soort van runnershigh die ik ken vanuit het rennen van halve marathons. Een fantastisch en heerlijk gevoel. 

Ook tijdens de I-Experts kantoordag met sportieve mountainbike clinic. Lekker technisch, single tracks en gillen met collega’s tijdens spannende afdalingen in de Otterlose bossen. Of tijdens een boks clinic, als aftrap naar het samenstellen van onze kernwaarden, waarbij iedereen zich een echte Mustafa Akra Fares voelde (van vluchteling tot vechter). En wat dacht je van, met het hele team suppen op recreatieplas Bussloo in onze nieuwe I-Experts sportkleding?  

Wordt daar nog wel gewerkt? ​

Nu kan ik mij voorstellen dat jij als klant denkt: ”Lekker hoor, wordt daar nog wel gewerkt bij I-Experts? Die gasten vieren alleen maar feest!” Dat snap ik heel goed, als jij er zo over denkt. Onze events volgen zich in rap tempo op. Zo trots als een pauw delen wij dit op onze socials. Gaan ze weer, die feestvierders van I-Experts, hoor ik je denken. 

Maar wat er werkelijk maandelijks gebeurt, ik zal het je vertellen. Wij plegen groot onderhoud aan onze bedrijfsmotor. We smeren onderdelen die een beetje stroef lopen. Dreigende mankementen herstellen we vroegtijdig, door het verbreden van onze kennis en elkaar scherp te houden.  

We durven feedback te geven en te ontvangen, stellen ons kwetsbaar op en vragen om hulp. Ook erkennen we dat we verschillend zijn en benutten elkaars talent. We maken een grap, soms zijn we fel of zelfs even boos. Daarmee komen we dichter tot elkaar.  

Zonder wrijving, geen glans aan onze machine. Wij halen het allerbeste uit onszelf en uit elkaar naar boven. We worden sterker, we smeden een band en daarnaast wordt er ontzettend veel gelachen zodat we nog heel wat ongeschonden kilometers met elkaar kunnen maken. 

Een geoliede machine ​

Dit maandelijkse onderhoud heeft een groots effect voor onze klant. Hier maken wij het verschil. Onze collega’s zijn hierdoor in staat om samen te werken als een perfect onderhouden en geoliede machine. De jaarlijkse ISO- en halfjaarlijkse SNA-certificering als Apk-keuring bevestigen dat. En het Microsoft Gold Partnerschip, geeft een erkenning van onze goed opgeleide experts. 

Dé perfecte digitale werkplek

De collega’s van I-Experts gaan tot het uiterste om voor jou, dé perfecte digitale werkplek te creëren. Niet even rammen en neerzetten. Maar luisteren, vragen, feedback geven en op deze manier maatwerk te leveren, perfect aansluitend bij jouw organisatie. En vergeet vooral het adoptietraject niet, om jouw medewerkers te trainen en te begeleiden zodat zij de nieuwe digitale werkplek met een lach zullen omarmen.  

We zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, want dat delen we met elkaar. We bedenken nieuwe producten die jouw bedrijfsprocessen efficiënter maken en je werkproces gaan versnellen. Wij zorgen dat jij altijd veilig kunt werken, want met bijna dertig collega’s is er altijd wel een kritische noot, die ons stof geeft tot nog verdere verdieping in het proces.  

Door deze ontwikkelingen zitten bijvoorbeeld in de zorgsector, de verpleegkundigen veel minder achter hun beeldscherm. Ze hebben hun handen vrij om de patiënt daadwerkelijk zorg te bieden aan het bed, daar waar het zo hard nodig is. Wij maken hier een groot menselijk verschil en daar ben ik ontzettend trots op!  

I-Experts kantoordagen

Smile

Dus kijk nog eens naar mijn foto, die grijns van oor tot oor, als ik net mijn eerste volle ronde heb gewaterskied. Die zegt alles!  

Mijn plezier bij deze club, mijn enthousiasme om mijn collega’s te ondersteunen met een goed geregeld officemanagement in de breedste zin van het woord. En de meeste verrassende en inspirerende maandelijkse kantoordagen.  

Maar eigenlijk is deze lach voor jou! Voor al onze klanten en hun klanten, voor hun medewerkers en voor alle patiënten. Want daar doen wij het bij I-Experts voor!  

“Let’s connect together & innovate with a smile” 

Zou jij ook eens willen kennismaken of heb je vragen over I-Experts? Neem contact op of stel je vraag in onze LiveChat.