Rapportages met Power BI
Dankzij moderne technologieën beschikken organisaties over een groeiende hoeveelheid data. Deze gegevens helpen je om resultaten te monitoren, beslissingen te maken en budgetten te beheren. Goede en up-to-date bedrijfsinformatie is enorm belangrijk om de juiste keuzes te maken, maar het maken van rapportages kost vaak onnodig veel tijd en kan tegenwoordig een stuk efficiënter.
Home » Diensten » Social Intranet » Rapportages met Power BI
Rapportages automatiseren
Een bekend probleem is dat medewerkers en afdelingen op verschillende manieren data verzamelen en eigen definities hanteren. Zo kan de data van verschillende datums komen, is er misschien overlap in variabelen of zijn er datasets niet compleet. Onhandig en inefficiënt. Daarnaast wil je de gegevens niet zelf verzamelen uit verschillende bronnen en applicaties of wachten tot collega’s eindelijk de gevraagde data aanleveren en dan tot de conclusie komen dat de informatie inmiddels verouderd is.
Deze pijnpunten omtrent dataverzameling worden weggenomen door het maken van rapportages te automatiseren met Power BI.
Uniform, actueel en betrouwbaar
Power BI heeft tools zoals “rapportages”, hiermee kun je de data verzamelen, visualiseren en presenteren. Met deze tools wordt jouw data gebruik geautomatiseerd. Zo beschik jij altijd over uniforme, actuele en betrouwbare informatie vaak met maar één druk op de knop. Alle belangrijke actuele informatie overzichtelijk op één plek in het Social Intranet.
Kortom, door de integratie met het Social Intranet en de rapportages van Power BI zorg jij ervoor dat jouw organisatie op een gemakkelijke en snelle manier bedrijfsinformatie verzamelt, visualiseert en presenteert. Bekijk hier meer over Power BI.
Meer weten over de functionaliteiten van ons Social Intranet? Neem contact met ons op. We helpen je graag!
