#EXPERTSTOGETHER

Rapportages met Power BI

Dankzij moderne technologieën beschikken organisaties over een groeiende hoeveelheid data. Deze gegevens helpen je om resultaten te monitoren, beslissingen te maken en budgetten te beheren. Goede en up-to-date bedrijfsinformatie is enorm belangrijk om de juiste keuzes te maken, maar het maken van rapportages kost vaak onnodig veel tijd en kan tegenwoordig een stuk efficiënter.

Duidelijke Data

Up-to-date

Snel overzicht

Daarnaast wil je de gegevens niet zelf verzamelen uit verschillende bronnen en applicaties of wachten tot collega’s eindelijk de gevraagde data aanleveren en dan tot de conclusie komen dat de informatie inmiddels verouderd is. Een ander bekend probleem is dat medewerkers en afdelingen op verschillende manieren data verzamelen en eigen definities hanteren. Zo kan de data van verschillende datums komen, is er misschien overlap in variabelen of zijn er datasets niet compleet. Onhandig en inefficiënt. Deze pijnpunten omtrent dataverzameling worden weggenomen door het maken van rapportages te automatiseren met Power BI.

Rapportage Social Intranet Power BI

Uniform, actueel en betrouwbaar

Power BI heeft tools zoals “rapportages”, hiermee kun je de data verzamelen, visualiseren en presenteren. Met deze tools wordt jouw data gebruik geautomatiseerd. Zo beschik jij altijd over uniforme, actuele en betrouwbare informatie vaak met maar één druk op de knop. Alle belangrijke actuele informatie overzichtelijk op één plek in het Social Intranet.

Kortom, door de integratie met het Social Intranet en de rapportages van Power BI zorg jij ervoor dat jouw organisatie op een gemakkelijke en snelle manier bedrijfsinformatie verzamelt, visualiseert en presenteert. Lees hier meer over Power BI.

Stap voor stap naar een volledig geïntegreerd Social Intranet.

Leer en lees alles over de 12 belangrijkste onderdelen van een effectief Social Intranet. "Simple solutions, great experiences, always together".

Scroll naar top