#EXPERTSTOGETHER

Gepersonaliseerd startpunt van de dag

Het Social Intranet is voor medewerkers hét startpunt van de dag en deze kan hij/zij volledig inrichten naar eigen wens. De omgeving wordt opgeleverd met een standaard indeling, gepersonaliseerd op de verschillende doelgroepen binnen de organisatie. Zo ontstaat er een solide basis voor alle medewerkers, waarin men informatie en veelgebruikte functionaliteiten terugvindt. Vervolgens kan de medewerker de homepage volledig naar eigen inzicht indelen. Mis je iets specifieks op jouw homepage, zoals een live update van een bepaalde rapportage? Voeg het dan toe. Staat er iets wat voor jou niet nodig is, haal het gemakkelijk weg. Hiermee sluit het aanbod altijd aan op de informatiebehoefte van de individuele medewerker en zijn taken.

Eigen stijl

Praktisch overzicht

Flexibel werken

Gepersonaliseerde homepage

Homepage als Canvas

De homepage functioneert dus echt als een canvas voor de medewerkers. Zij kiezen zelf op hun eigen homepage welke widgets waar staan. De ene werknemer wil bijvoorbeeld een uitgebreidere agenda zien en de ander wil de vorige 10 ontvangen e-mails kunnen lezen als hij/zij de dag begint. Dit is allemaal mogelijk binnen de kaders die de beheerder van de homepage beschreven heeft. De beheerder, bijvoorbeeld het interne communicatie team, bepaald exact wat de werknemer wel en niet mag aanpassen. Het nieuwsoverzicht kan op een vaste plek weergeven worden en dit kan niet worden gewijzigd. De rest van de pagina kan wel volledig gepersonaliseerd worden door de medewerker. Hierdoor weet je wel zeker dat bepaalde aspecten van de homepage voor iedereen beschikbaar zijn en bijvoorbeeld de interne nieuwsberichten ook gezien worden. Kortom, een flexibele en gebruikersvriendelijke oplossing voor het startpunt van je werkdag.

Stap voor stap naar een volledig geïntegreerd Social Intranet.

Leer en lees alles over de 12 belangrijkste onderdelen van een effectief Social Intranet. "Simple solutions, great experiences, always together".

Scroll naar top