Digital Assistant

 

Een eigen, slimme digitale assistent die jou en je medewerkers helpt bij allerlei ICT-vragen. Leer de assistent vragen te beantwoorden over de systemen en tools die je in jouw organisatie gebruikt en verlicht zo je eigen IT-afdeling. Zij blij, jij blij, medewerkers blij.

cloudificeren

24/7 Support

Bij het gebruiken van nieuwe software, zoals het Social Intranet van I-Experts, kunnen er veel vragen ontstaan. Niet iedereen kan gelijk volledig uit de voeten met deze nieuwe technologie. Maar, grote kans dat de vragen van je medewerkers niet uniek zijn. Ieder klein vraagje inschieten bij de IT-afdeling/servicedesk slokt wel een hoop tijd op, terwijl je medewerkers ook snel weer aan de slag willen! De Digital Assistant helpt hierbij. Door de minder complexe vragen te laten beantwoorden door de assistent is de medewerkers sneller geholpen en de servicedesk verlicht.

Gratis whitepaper 📖 Direct in je mail 📩 Geschreven door een IT expert 🤓

Download onze gratis whitepaper:
"Dé Social Intranet Trends van 2025"

Naam(Vereist)

Waardevolle aanvulling op je servicedesk

Jouw eigen ICT-afdeling heeft een verantwoordelijkheid richting alle collega’s. Als toepassingen problemen opleveren, doen medewerkers een beroep op de servicedesk en willen ze zo snel mogelijk geholpen worden. Als dat niet lukt, lopen bedrijfsprocessen vertraging op en raken je medewerkers gefrustreerd.

Om de ICT-afdeling te ontlasten en vertraging in je processen te voorkomen, hebben wij de digitale assistent ontwikkeld. Deze intelligente chatbot zorgt voor ondersteuning in de eerste lijn, beantwoordt op een slimme manier vragen van gebruikers en regelt gevraagde zaken direct. Zo kunnen jouw medewerkers gelijk weer verder met hun werk!

Daarnaast ondersteunt de digitale assistent bij de uitvoering van diverse werkprocessen. Denk aan het indienen van verlofaanvragen en declaraties, het registreren van bezoekers en het melden van problemen. Zo kunnen jouw medewerkers snel van alles regelen, zonder hiervoor aparte applicaties te gebruiken.

Informatie komt uit een lijst met veelgestelde vragen

De Digital Assistant haalt haar antwoorden uit een lijst met veelgestelde vragen. Medewerkers krijgen vervolgens antwoord in de vorm van tekst, video’s of verwijzingen naar artikelen op de website of het intranet. Als de digitale assistent het antwoord nog niet heeft klaarstaan kan de vraag worden opgepakt door bijvoorbeeld een medewerker van de servicedesk. 

Tijdens een gesprek met de chatbot wordt er ook bijgehouden welke vragen medewerkers stellen. Met deze informatie wordt de lijst met veelgestelde vragen steeds completer. Via deze groeiende lijst kan er dus actief worden ingespeeld op de informatiebehoefte van de medewerkers. Tijdens de implementatie van bijvoorbeeld een Social Intranet zorgt de Digital Assistant voor tijdsbesparing door het beantwoorden van relatief simpele vragen.

Meer weten over de functionaliteiten van ons Social Intranet? Neem contact met ons op. We helpen je graag!

Wat klanten zeggen
over I-Experts

De afgelopen jaren hebben wij bij I-Experts al vele bedrijven geholpen met de volledige inrichting van de digitale werkplek, de ontwikkeling van een applicatie of een transitie naar de Cloud. Met meer dan 50.000 actieve gebruikers van onze producten verbeteren wij elke dag de communicatie binnen organisaties door het hele land.

Kom in actie

Boek eenvoudig een
gratis adviesgesprek

Gratis whitepaper 📖 Direct in je mail 📩 Geschreven door een IT expert 🤓

Download onze gratis whitepaper:
"Dé Social Intranet Trends van 2025"

Naam(Vereist)