Digital Assistant

Heeft jouw organisatie de overstap gemaakt naar een digitale werkplek op basis van Microsoft 365? Dan kunnen je medewerkers vast wel wat extra support gebruiken. Dat ze gewend zijn aan Microsoft-programma’s als Outlook, Word, Excel en PowerPoint wil namelijk nog niet zeggen dat SharePoint, Teams en andere tools ook gesneden koek zijn! Om te voorkomen dat je servicedesk wordt overspoeld met allerlei vragen, kun je dit opvangen met onze Digital Assistant. Naast het beantwoorden van vragen, kan de deze intelligente chatbot ook diverse processen ondersteunen en automatiseren.

I-Experts

Waardevolle aanvulling op je servicedesk

Jouw eigen ICT-afdeling heeft een verantwoordelijkheid richting alle collega’s. Als toepassingen problemen opleveren, doen medewerkers een beroep op de servicedesk en willen ze zo snel mogelijk geholpen worden. Als dat niet lukt, lopen bedrijfsprocessen vertraging op en raken je medewerkers gefrustreerd.

Om de ICT-afdeling te ontlasten en vertraging in je processen te voorkomen, hebben wij de Digital Assistant ontwikkeld. Deze intelligente chatbot zorgt voor support in de eerste lijn, beantwoordt op een slimme manier vragen van gebruikers en regelt gevraagde zaken direct. Zo kunnen jouw medewerkers gelijk weer verder met hun werk!

De voordelen van de Digital Assistant

De voordelen van de Digital Assistant van I-Experts zijn:

  • Versnelt de gebruikersadoptie van je digitale werkplek
  • Beantwoordt automatisch vragen en is 24/7 bereikbaar
  • Maakt allerlei werkprocessen direct toegankelijk en eenvoudiger
  • Is altijd op de hoogte van de laatste Office 365 ontwikkelingen
  • Leert zelf bij op basis van gestelde vragen
  • Integreert naadloos met je digitale werkplek
  • Verlaagt de doorlooptijd van bedrijfsprocessen
  • Helpt je besparen op kosten
I-Experts

Daarnaast ondersteunt de digitale assistent bij de uitvoering van diverse werkprocessen. Denk aan het indienen van verlofaanvragen en declaraties, het registreren van bezoekers en het melden van problemen. Zo kunnen jouw medewerkers snel van alles regelen, zonder hiervoor aparte applicatie te hoeven openen.

Download onze whitepaper en kom erachter hoe je in 7 stappen naar een optimale digitale werkplek kan gaan. 

Snel aan de slag met de Digital Assistant

Jouw ICT-dienstverlening ook naar een hoger niveau tillen? De Digital Assistant kan snel in jouw Microsoft 365 omgeving worden geïmplementeerd, waarna je direct gebruik kan maken van deze oplossing. Zo wordt digitaal samenwerken nog gemakkelijker!

Wil je eerst meer informatie of heb je interesse in een demo? Wacht dan niet langer en neem contact met ons op!