Digitale assistent

Heeft jouw organisatie de overstap gemaakt naar een digitale werkplek op basis van Office 365? Dan kunnen je medewerkers vast wel wat extra support gebruiken. Dat ze gewend zijn aan Outlook, Word, Excel en PowerPoint wil namelijk nog niet zeggen dat SharePoint, Teams en andere tools ook gesneden koek zijn! Om te voorkomen dat je servicedesk wordt overspoeld met allerlei vragen, kun je dit opvangen met onze digitale assistent. Naast het beantwoorden van vragen, kan de deze slimme chatbot ook diverse processen ondersteunen en automatiseren.

 

Waardevolle aanvulling op je servicedesk

Jouw eigen ICT-afdeling heeft een verantwoordelijkheid richting alle collega’s. Als toepassingen problemen opleveren, doen medewerkers een beroep op de servicedesk en willen ze zo snel mogelijk geholpen worden. Als dat niet lukt, lopen bedrijfsprocessen vertraging op en raken je medewerkers gefrustreerd.

Om de ICT-afdeling te ontlasten en vertraging in je processen te voorkomen, hebben wij de digitale assistent ontwikkeld. Deze intelligente chatbot zorgt voor support in de eerste lijn, beantwoordt op een slimme manier vragen van gebruikers en regelt gevraagde zaken direct. Zo kunnen jouw medewerkers gelijk weer verder met hun werk!

Daarnaast ondersteunt de digitale assistent bij de uitvoering van diverse werkprocessen. Denk aan het indienen van verlofaanvragen en declaraties, het registreren van bezoekers en het melden van problemen. Zo kunnen jouw medewerkers snel van alles regelen, zonder hiervoor aparte applicatie te hoeven openen.

 

De voordelen van de digitale assistent

Onze digitale assistent:

  • Versnelt de gebruikersadoptie van je digitale werkplek
  • Beantwoordt automatisch vragen en is 24/7 bereikbaar
  • Maakt allerlei werkprocessen direct toegankelijk en eenvoudiger
  • Is altijd op de hoogte van de laatste Office 365 ontwikkelingen
  • Leert zelf bij op basis van gestelde vragen
  • Integreert naadloos met je digitale werkplek
  • Verlaagt de doorlooptijd van bedrijfsprocessen
  • Ontzorgt als eerste aanspreekpunt je servicedesk
  • Helpt je besparen op kosten

 

Snel aan de slag met de digitale assistent

Jouw ICT-dienstverlening ook naar een hoger niveau tillen? De digitale assistent kan snel in jouw Office 365 omgeving worden geïmplementeerd, waarna je direct gebruik kan maken van deze oplossing. Zo wordt digitaal samenwerken nog gemakkelijker!

Wil je eerst meer informatie of heb je interesse in een demo? Wacht niet langer en neem contact met ons op!

Kennismaken

Ik ontdek graag waarmee wij jouw organisatie kunnen helpen. Vul het onderstaande formulier in, dan plannen we een afspraak!

New call-to-action

Whitepaper

Kom erachter hoe je in 7 stappen naar een optimale digitale werkplek kan gaan.

Scroll naar top